2011 m. sausio 28 d., penktadienis

Stylish Blog Award!

Šiandien turiu pasidžiaugti dėl visai netikėto dalyko - Stylish Blog apdovanojimo! Aš visai naujas mažas paukštelis blogerių pasaulyje, taigi tikrai nesitikėjau, kad šis gražus žaidimas pasieks ir mane. Smagu! Ačiū Evai iš Shop till You drop už šį pradžiuginimą!

Toliau laikausi numatytų taisyklių:
- prisipažinti, kas mane apdovanojo (jau padaryta),
- parašyti 7 punktus apie save,
- perduoti titulą kitiems blogeriams.

Taigi 7 dalykai apie mane. Gali būti, kad netyčia pamatysite ne tik džiaugsmingąją mano pusę. Baisu baisu.. :)

1. Turiu įprotį/pomėgį daryti sąrašus: ką reikia padaryti šiandien, šią savaitę, ką reikia nusipirkti, ką pasiimti kur nors ir t.t. Turiu sąrašą dalykų, kuriuos turiu padaryti iki gimtadienio. Turbūt tai man padeda nepasiklysti ir siekti užsibrėžtų tikslų. Labai smagu padėti pliusą prie įvykdytų punktų. O kada nors, kai turėsiu savo namus, būtinai turėsiu didelę juodą lentą/sieną, kurioje galėsiu viską užsirašyti. Turbūt ir šis blogas gimė dėl to paties noro viską susirašyti.

2. Pastaruoju metu labai "užsikabinau" ant mezgimo. Esu visiška pirmokė šitoj srity, bet kol kas netrūksta entuziazmo bandyti ir tobulėti. Galėčiau megzti ir megzti. Tik prieš užmiegant labai sunku apsispręsti, nes norisi ir knygą paskaityti, ir pamegzti. Būti ar nebūti!

3. Dievinu šaltibarščius ir galiu juos valgyti žiemą - vasarą. Negaliu pakęst čeburekų. Net kvapo!

4. Kokius 8 metus nekeičiau šukuosenos. Bet kiekvieną kartą užsirašius pas kirpėją planuoju kardinaliai pasikeisti.

5. Labai noriu į Ispaniją. Dar labiau noriu, kad šitas mano noras išsipildytų šią vasarą.

6. Turiu begalinio svarstymo ir neapsisprendimo ydą. Jeigu reikia pasirinkti iš dviejų variantų, svarstysiu iki paskutinės minutės. Kaip norėčiau kartais būti 100% apsisprendus. Visada manyje kirba toks mažas mažas "o gal..".

7. Ne taip ir seniai buvo metas, kai visada buvau pavargus, neturėjau energijos, nebemačiau grožio aplink ir pradėjau darytis piktas, suirzęs žmogus. Tada vieną dieną prisiminiau, kad reikia džiaugtis gyvenimu, kad tikrai turiu kuo džiaugtis ir neturiu teisės skųstis. Iš kažkur atsirado ir jėgų, ir entuziazmo nuveikti kuo daugiau. Dabar atrandu kuo pasidžiaugti kasdien, auklėju save šiuo blogu. Stebiuosi ir džiaugiuosi, kad kažkas be manęs jį skaito. Džiaugsmu dalintis vis dėlto smagu.

Išpažintis baigta. Dabar belieka perleisti apdovanojimą kitiems blogeriams. O kaip sunku tai padaryti, kai beveik visi mano skaitomi blogai jau apdovanoti! Vis dėlto nepabijosiu pasikartoti, nes manau, kad nei vienas nenuliūs gavęs apdovanojimą dar kartą :)


2 komentarai: