2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

(Praėjusios) Savaitės pasidžiaugimai #4

1. Domanto Razausko albumo ir knygos pristatymas penktadienį buvo totalus gėris. Kosmosas. Tokie vakarai pažadina iš žiemos miego ir oj, kaip labai norisi gyventi. 



2. "Mėtinis" nagų lakas praskaidrina dieną. Norisi ledų, saldainių ir mėtinės ice latte. Daug.

3. Sodininkystės džiaugsmai neaplenkė ir manęs. Šiemet balkone tikiuosi užsiauginti ne tik svogūnų laiškų, bet ir bazilikų, ir vynuoginių pomidorų. Aš tikiu, kad man pavyks. Aš tikiu, kad mano katinas supras, kaip tai man svarbu :) 

4. Senų nuotraukų atradimas = daug daug juoko. 

5. Vaikščiojimas basomis po žolę - mmm, koks geras jausmas. 

6. Reikia pripažinti, kad dėl visko kaltas pavasaris. Ir atostogų kvapas. Neįmanoma nesidžiaugti.

O šiandien va toks jausmas dirbant: 


8 komentarai:

  1. kokia faina idėja pasidžiaugimus surašyti! Ir pačiai gera turbūt buvo, ir skaitytojams nuotaiką pakelia, netgi ta nuotrauka superinė! Šaunuolė, ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, nenustojau! Tik pastaruoju metu nespėju džiaugsmais pasidalinti čia. Bet aš dar sugrįšiu! ;)

    just, ačiū už palaikymą!

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš čia periodiškai ateisiu tol, kol tu imsi rašyti:)

    AtsakytiPanaikinti